« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Planirane projektne aktivnosti vezane uz Svjetski dan zaštite šuma 21.03.2018. i Svjetski dan voda 22.03.2018. realizirali su naši mali ekolozi interaktivnom radionicom u suradnji sa učenicima 3.a odjela i njihovom učiteljicom Dajanom Majstorović kao i prigodnim panoima.
Svjetski dan voda - projekt „Srcem i znanjem za Afriku“ ide dalje!
Planirane projektne aktivnosti vezane uz Svjetski dan zaštite šuma 21.03.2018. i Svjetski dan voda 22.03.2018. realizirali su naši mali ekolozi interaktivnom radionicom u suradnji sa učenicima 3.a odjela i njihovom učiteljicom Dajanom Majstorović kao i prigodnim panoima.
Svjetski dan zaštite šuma, 21.03. obilježili smo upoznavši najčešće drveće afričkih šuma i potrebu za njihovim očuvanjem kao što je BAOBAB, EBANOVINA, TIKOVINA, MAHAGONIJ Itd..
Posebno zanimljivo i poučno bilo je na radionici prigodom Svjetskog dana voda, koju su za učenike 3.a odjela pripremili mali ekolozi te kroz igru i zabavu trećašima integrirali sadržaje prirode i geografije.
U uvodnom dijelu učiteljica Murk je učenike podsjetila na značaj vode za život na Zemlji, uslijedilo je putovanje zemaljskom kuglom u potrazi za Afrikom. Učiteljica Dobrenić ih je upoznala sa problemima i nestašicom pitke vode s kojima se svakodnevno susreće stanovništvo dijela Afrike. Radom u paru uz pomoć malih ekologa učenici su zatim još bolje pokušali osvijestiti kako bi oni rasporedili 10l vode dnevno koliko djeca u sušnim dijelovima Afrike imaju dnevno na raspolaganju.
Zatim su ekolozi uz pomoć prezentacije poveli učenike u avanturu kako bi upoznali rijeke i jezera Afrike. Krenuli su od najvećeg i moćnog Nila, preko Konga „rijeke koja guta sve rijeke“, Nigera, Zambezi sa Viktorijinim slapovima, rijeke Limpopo i Oranje te močvare Okavango. Uz Viktorijino jezero tu je i Tanganjika jedno od najdubljih jezera na svijetu, te Malavi sa šarenim tropskim ribama i jezero Čad koje naglo nestaje zbog širenja pustinje Sahare.
Kako bi održali pažnju učenika, na slijepoj karti Afrike uz pomoć listića i na ploči, učenici su se igrali i dopisivali imena rijeka i jezera.
Učenici su ponovo izrazili želju za ponovnim susretom sa ekolozima i nastavkom osnaživanja i jačanja ekološke svijesti o potrebi zaštite ukupnih ljepota našeg predivnog planeta Zemlje.
J. Dobrenić i B. Murk