« Ožujak 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U četvrtak, 26. svibnja 2022. godine u matičnoj školi Šećerana održan je Info dan u sklopu projekta ˝Učimo zajedno 5˝ na kojem su se svi prisutni mogli upoznati kroz kratku prezentaciju koordinatorice Suzane Leskovar s ovim vrijednim projektom, njegovim ciljevima i općenito o ulozi pomoćnika u nastavi.
Projekt ˝Učimo zajedno 5˝ djeluje već petu godinu i usmjeren je na potpuno uključivanje (inkluziju) učenika s teškoćama u razvoju u redovito osnovnoškolsko obrazovanje, a samim tim i u život lokalne zajednice čime se unapređuje kvaliteta školovanja takve djece kao i mogućnost za bolje uključivanje na tržište rada.
U četvrtak, 26. svibnja 2022. godine u matičnoj školi Šećerana održan je Info dan u sklopu projekta ˝Učimo zajedno 5˝ na kojem su se svi prisutni mogli upoznati kroz kratku prezentaciju koordinatorice Suzane Leskovar s ovim vrijednim projektom, njegovim ciljevima i općenito o ulozi pomoćnika u nastavi.
Projekt ˝Učimo zajedno 5˝ djeluje već petu godinu i usmjeren je na potpuno uključivanje (inkluziju) učenika s teškoćama u razvoju u redovito osnovnoškolsko obrazovanje, a samim tim i u život lokalne zajednice čime se unapređuje kvaliteta školovanja takve djece kao i mogućnost za bolje uključivanje na tržište rada.
Ciljevi projekta su:
1. Unaprijediti socijalno uključivanje djece s teškoćam u redoviti sustav obrazovanja.
2. Smanjiti broj nezaposlenih osoba na području Osječko-baranjske županije.
3. Uspostaviti mehanizam međusektorske suradnje ključnih dionika na razini županije u provedbi socijalne inkluzije djece i mladih.
Ovim projektom OŠ Šećerana je tijekom ove školske godine ostvarila pravo na tri pomoćnika u nastavi i jednog komunikacijskog posrednika preko Udruge gluhih i nagluhih koji uspješno pomažu učenicima s teškoćama u razvoju kojima su dodijeljeni. Nadamo se da će se ovakvi hvale vrijedni projekti nastaviti i dalje na opće zadovoljstvo učenika i njihovih roditelja kao i učitelja.
U četvrtak, 26. svibnja 2022. godine u matičnoj školi Šećerana održan je Info dan u sklopu projekta ˝Učimo zajedno 5˝ na kojem su se svi prisutni mogli upoznati kroz kratku prezentaciju koordinatorice Suzane Leskovar s ovim vrijednim projektom, njegovim ciljevima i općenito o ulozi pomoćnika u nastavi.
Projekt ˝Učimo zajedno 5˝ djeluje već petu godinu i usmjeren je na potpuno uključivanje (inkluziju) učenika s teškoćama u razvoju u redovito osnovnoškolsko obrazovanje, a samim tim i u život lokalne zajednice čime se unapređuje kvaliteta školovanja takve djece kao i mogućnost za bolje uključivanje na tržište rada.
U četvrtak, 26. svibnja 2022. godine u matičnoj školi Šećerana održan je Info dan u sklopu projekta ˝Učimo zajedno 5˝ na kojem su se svi prisutni mogli upoznati kroz kratku prezentaciju koordinatorice Suzane Leskovar s ovim vrijednim projektom, njegovim ciljevima i općenito o ulozi pomoćnika u nastavi.
Projekt ˝Učimo zajedno 5˝ djeluje već petu godinu i usmjeren je na potpuno uključivanje (inkluziju) učenika s teškoćama u razvoju u redovito osnovnoškolsko obrazovanje, a samim tim i u život lokalne zajednice čime se unapređuje kvaliteta školovanja takve djece kao i mogućnost za bolje uključivanje na tržište rada.
Ciljevi projekta su:
1. Unaprijediti socijalno uključivanje djece s teškoćam u redoviti sustav obrazovanja.
2. Smanjiti broj nezaposlenih osoba na području Osječko-baranjske županije.
3. Uspostaviti mehanizam međusektorske suradnje ključnih dionika na razini županije u provedbi socijalne inkluzije djece i mladih.
Ovim projektom OŠ Šećerana je tijekom ove školske godine ostvarila pravo na tri pomoćnika u nastavi i jednog komunikacijskog posrednika preko Udruge gluhih i nagluhih koji uspješno pomažu učenicima s teškoćama u razvoju kojima su dodijeljeni. Nadamo se da će se ovakvi hvale vrijedni projekti nastaviti i dalje na opće zadovoljstvo učenika i njihovih roditelja kao i učitelja.